SRETAN USKRS!

Uskrsli Gospodine,

Ti si me svojom smrću na križu i svojim uskrsnućem poučio,


da i moja patnja nije tamna i prazna slučajnost,


kojoj se uzalud opirem.


Gorka je, ali dolazi od Oca nebeskoga


koji me bezgranično ljubi.


Određena je da mi donese spasenje,


ako je nosim s pouzdanjem u Boga


i s ljubavlju prema Njemu.


Ako je sjedinim s tvojim patnjama


za otkup i spas svijeta.


Tada, makar morao i trpjeti,


Ti ćeš me ispuniti duhovnim mirom i nadnaravnom radošću.


Pomozi mi, Gospodine, da to nikada ne zaboravim,

posebno ne onda kada dođe vrijeme tjeskobe i kušnje.


Amen!

Hvaljen budi Isus Krist, raspeti naš otkupitelj,

i njegova pod križem žalosna Majka Marija!

Photobucket

ŽELE VAM ČLANOVI KLUBA DRAGOVOLJACA I VETERANA DOMOVINSKOG RATA BOTINEC!!!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

